Kako tehnologija pomaže turizmu

Travel-Tourism-Solutions-WebClues-Infotech

U prošlosti je turizam bio puno jednostavniji, dovoljno je bilo nuditi višak kreveta u svome stanu ili kući, a od sadržaja sunce, more, plažu i zabavu. Današnji napredak i razvitak informacijske i komunikacijske tehnologije doveo je do toga da sve više ljudi putuje, ali je i puno zahtjevnije.

Postoji određena međuovisnost između razvoja tehnologije i turizma modernog doba. Nova tehnološka dostignuća nadopunjuju stara i mijenjaju iz temelja izgled i funkcioniranje cijelog sustava vezanog uz turizam i putovanja. Svaki subjekt turističke ponude u današnje vrijeme nužno mora biti sveprisutan i lako dostupan, a to može učiniti putem novih medija. Nužno je imati vlastitu internetsku stranicu, biti prisutan na društvenim mrežama poput Twittera, Instagrama, G+, Facebooka i slično, reklamirati se na internetskim turističkim portalima, te pravovremeno i ljubazno komunicirati s potencijalnim gostima.

Informatička rješenja prilagođavaju se suvremenim specifičnim individualnim zahtjevima posjetitelja. IT aplikacije koje nadopunjuju putovanja i turizam u sustavnom su porastu i redovito se nadograđuju kako bi bila ukorak s vremenom. Primjena suvremenih tehnologija turističku ponudu čini konkurentnom i istančanom. Nova i unaprijeđena rješenja za olakšavanje i upotpunjavanje boravka posjetitelja u jednom kraju stoga su izuzetno tražena.

Tehnička i tehnološka rješenja i uređaji stvar su globalnih trendova koje ne možemo ni zaustaviti niti usporiti, ali ih zato možemo prigrliti i iskoristiti u svoju korist kako bismo povećali isplativost turističke ponude. Razina usluge time je automatski podignuta puno više, pa su obje strane, i ponuda i potražnja, zadovoljene. Postoji još jedna prednost koja se može gledati i kao nedostatak, zavisno iz koje perspektive ovu pojavu promatrali, a to su smanjeni kadrovski troškovi.

Istraživanje koje je proveo Google ustvrdilo je da osoba koja planira putovanje, prije nego rezervira svoj godišnji odmor, dobro se informira posjetivši u prosjeku 22 internetska turistička portala. Druga zanimljivost je da ljudi koji putuju zbog posla najčešće koriste svoje pametne telefone kako bi obavili neku radnju vezanu uz rezervaciju smještaja ili prijevoza.

Dakle, ono što je potrebno jeste podizanje i zadržavanje kvalitete postojećih turističkih proizvoda, uz inovativan pristup koji iskusnome i tehnološki vrlo sofisticiranome putniku pruža ono na što je naviknut u kontekstu modernih globalnih trendova.