Hotel Amarin u Rovinju

Amarin

Maistra, hotelijersko- ugostiteljska tvrtka u sastavu Adris grupe, pruža usluge smještaja visoke kvalitete u Rovinju i Vrsaru. Ovo je jedna od vodećih turističkih kompanija u Hrvatskoj koja nudi smještaj u svojih čak 9 hotela, 8 naselja i 6 kampova. Jedan od hotela nedavno je otvoreni hotel Amarin, koji se gradio 11 mjeseci i koji je u doba završetka izgradnje, u kolovozu 2016. godine, s uloženih 300 milijuna kuna predstavljao i najveće ulaganje u Istarski turizam.

Hotel je u prvome redu namijenjen obiteljima s djecom. Ima kapacitet od 280 soba, od kojih je većina obiteljskih i istodobno prima preko 500 gostiju. Ima četiri zvjezdice i smješten je na mirnoj lokaciji, tik uz more i okružen zelenilom. Od centra Rovinja udaljen je tek 4 kilometra, tako da mu je pozicija idealna. Osim što je uz more, odnosno iznimno dugačku plažu, Hotel Amarin ima 7 što unutarnjih što vanjskih bazena, wellness i spa, dječja vanjska igrališta i unutarnje igraonice. Restorani u svojim jelovnicima nude klasična jela kao i ona prilagođena djeci. Uređenje eksterijera vrlo je lijepo, a inovativni interijer osobito razveseljava one najmlađe.

Potencijalnim posloprimcima zanimljivo je nekoliko informacija vezanih uz mogućnost zapošljavanja o ovoj tvrtki. Maistra godišnje zapošljava oko dvije i pol tisuće sezonskih djelatnika, od čega hotel Amarin njih 150. Zanimljivo je i da je ove godine, zadnjega dana u veljači, organiziran vrlo inovativan način zapošljavanja radnika: Dan otvorenih intervjua u hotelu Amarin. Upravo ova inovativnost u traženju zaposlenika pokazuje suvremenost cijele priče i Maistrinu viziju zapošljavanja osoba koje su proaktivne, željne znanja, teže kontinuiranoj edukaciji te imaju ambiciju profesionalnog izgrađivanja u turizmu, a i onog osobnog. Profili profesija djelatnici su na recepciji, kuhinjsko i restoransko osoblje, djelatnici u hotelskome domaćinstvu te animatori.

Hotel Amarin svojom inovativnošću, dizajnom i ljepotom doprinosi ionako izuzetno naprednoj rovinjskoj turističkoj ponudi i pomaže u gradnji imidža Hrvatske kao family- friendly destinacije.