Čitanje recenzija prije putovanja

Review-thumb

Nakon pomnog proučavanja turističkih prospekata jedne zemlje, njezinih najzanimljivijih odredišta, odlučili ste se za jednu vrlo atraktivnu ponudu. Ne želite odmah rezervirati i uplatiti smještaj u željenoj destinaciji jer je prerano u godini, a niste sigurni hoćete li moći dobiti godišnji odmor istovremeno kad i drugi članovi vaše obitelji. Najbolje je informacije o bookingu potražiti unutar recenzija objavljenih na Internetu. To možete učiniti na forumima, na stranicama portala specijaliziranih za turistička putovanja, na stranicama samih ponuđača, ali i na stranicama turstičkih organizacija države koju ove godine planirate posjetiti. Sve nabrojane stranice sadrže informacije o najboljem vremenu za rezerviranje.

Prije nego što se definitivno odlučite za uplatu, prostudirajte komentare prijašnjih korisnika usluga i usporedite cijene i ponude s različitih internetskih stranica. Istraživanja provedena u niz anketa pokazala su da je u porastu broj korisnika koji najviše vjeruje internetskim recenzijama. Ovo profesionalci u turizmu vrlo dobro znaju, te stoga i teže unapređenju svojih usluga i ulažu u moderni marketing preko društvenih mreža i slično. U današnje je vrijeme informacija puno brže i lakše dostupna, pa prema tome su smanjene i mogućnosti nemarnog odnosa prema klijentu. Ukoliko nakon proučavanja recenzija zaključite da je odabrano mjesto vrijedno pažnje, kontaktirajte vlasnika ili predstavnika smještajnog objekta putem ponuđenih kontakt formi ili putem e-maila. Možda će taj kontakt biti presudan jer ćete moći osjetiti u kolikoj mjeri će vam biti ugodno kod budućeg domaćina. Većina modernih turističkih djelatnika ponudit će i dodatne sadržaje kojima ćete upotpuniti svoj boravak.

Internetske recenzije su i jedno vrlo važno mjesto za pronalazak određenih detalja koji nas zanimaju. Veliki postotak, gotovo 97% ljudi, svoja putovanja planira proučavajući Internet, osobito virtualne zajednice, online turističke portale i putničke agencije. Izvješće jednog od vodećih svjetskih putničkih i turističkih portala, Tripadvisora, kaže da korisnici koriste recenzije iz nekoliko glavnih razloga, najvažniji je traženje ideja, zatim sužavanje izbora, potvrđivanje izbora, traženje smještaja, te ponovno posjećivanje nakon povratka s putovanja.